Royaye shab ارسال شده در 8 بهمن، 2022 ارسال شده در 8 بهمن، 2022 نسل مزخرفی بودیم ! نسل انتخاب بین بد و بدتر ! ... به ما که رسید رودخانه ها خشکید ، جنگل ها سوخت و ابر ها نبارید دل به هر کس دادیم ، قبل از ما دل داده بود نسلی هستیم نه به پدرمان رفتیم و نه به مادرمان ..... بلکه به فنا رفتیم نسلی هستیم از بیرون تحریم شدیم !!!! از داخل فیلتر .... نسل دیدن و نداشتن ، خواستن و نتوانستن ،رفتن و نرسیدن نسل آرزو های که تا آخرش بر دل ماند نسل آهنگ های سوزناک نسل طلاق هفتاد درصد نسل فیس بوک از سر بی کسی نسل درد و دل با هر کسی نسل ماندن سر بی راهی نسلی که ناله های همو فقط لایک می کنیم نسل خوابیدن با اس ام اس نسل جمله های کوروش و دکتر شریعتی ... نسل کادو های یواشکی ... یادمان باشد وقتی به جهنم رفتیم بگوییم یادش بخیر آن دنیا هم جهنمی داشتیم .. سگ دو زدیم برای آغاز راهی که قبل از ما هزاران نفر به آخر خطش رسیده بودند تنها نسلی هستیم که هرگز نخواهیم گفت جوانی کجایی که یادت بخیر 1 1 نقل قول
Royaye shab ارسال شده در 9 بهمن، 2022 مالک ارسال شده در 9 بهمن، 2022 12 ساعت قبل، Niloofar گفته است: دقیقا همینه مرسی از نگاهتعزیزم نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .