فندق ارسال شده در 11 دی، 2022 ارسال شده در 11 دی، 2022 یه دیالوگ خوندم و با همه وجود حسش کردم که یکی میگفت : میلیاردها آدم توی این دنیا هست که همهشون میتونن بیتو زندگی کنن ... چرا من نمیتونم ؟! من نمیتونم بیتو زندگی کنم . کاری که از یه بچهیِ پنجساله هم برمیاد » 6 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .