حسین138 ارسال شده در 30 مهر، 2024 ارسال شده در 30 مهر، 2024 حسادت می کنند حرص می خورند به جایی می رسد که چشم دیدنت را هم ندارند ... اشتباه نکن ، این بخاطر بد بودنِ تو نیست ! مردم به چیزها و آدم های بد ، که حسودی نمی کنند !! حتما خوب بوده ای ... حتما کارت درست بوده ... آنقدر خوب .. و آنقدر درست .. که خودشان را در حدّ رقابت با تو ندیده اند ... رسم آدم ها همین است !! برای حل و تجزیه و تحلیل که کم آوردند ؛ صورت مسئله را پاک می کنند ... به خودت ببال ... همیشه دور از دسترس ترین و سخت ترین معادله ی زندگیشان باش ... بگذار یاد بگیرند "لیاقت" ، هرگز با "زور" به دست نمی آید ... خریدنی هم نیست ... ! لیاقتِ هرکس ، درونِ قلب و مغزش جای دارد ! تو درست رفته ای ... آدم های اشتباه ؛ تابِ دیدن موفقیت دیگران را ندارند ... راهت را ادامه بده ... باور کن ؛ موردِ حسادت واقع شدن خیلی خوب است 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .