Topaz ارسال شده در 7 شهریور، 2024 ارسال شده در 7 شهریور، 2024 خیلیا هنوز نمیدونن ولی خانومایی که کاشت ناخن میکنید چون اشعه UV که برای خشک کردن لاکژل استفاده میشه و دست داخل دستگاهش قرار میگیره سرطانزا هستش و باعث پیری زودرس پوست هم میشه. بهتره بیست دقیقه قبل از شروع به کاشت ناخن به دستاتون کرم ضدآفتاب بزنید، به همین سادگی 1 نقل قول
حسین138 ارسال شده در 8 شهریور، 2024 ارسال شده در 8 شهریور، 2024 8 ساعت قبل، Topaz گفته است: خیلیا هنوز نمیدونن ولی خانومایی که کاشت ناخن میکنید چون اشعه UV که برای خشک کردن لاکژل استفاده میشه و دست داخل دستگاهش قرار میگیره سرطانزا هستش و باعث پیری زودرس پوست هم میشه. بهتره بیست دقیقه قبل از شروع به کاشت ناخن به دستاتون کرم ضدآفتاب بزنید، به همین سادگی سلام خودت که میدونی دیگه 1 نقل قول
Topaz ارسال شده در 8 شهریور، 2024 مالک ارسال شده در 8 شهریور، 2024 2 ساعت قبل، حسین138 گفته است: سلام خودت که میدونی دیگه سلام صبحتون بخیر شاید یه روزی هم آقایون کاشت ناخن داشتن نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .