رفتن به مطلب
بزودی این ادرس به صورت موقت و برای رفع برخی مشکلات از دسترس خارج میشود جهت ورود به چت روم تو گوگل بنویسین میهن چت روی لینک های اول کلیک نمایید

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

خیلیا هنوز نمیدونن ولی خانومایی که کاشت ناخن میکنید چون اشعه UV که برای خشک کردن لاک‌ژل استفاده میشه و دست داخل دستگاهش قرار میگیره سرطانزا هستش و باعث پیری زودرس پوست هم میشه.

بهتره بیست دقیقه قبل از شروع به کاشت ناخن به دستاتون کرم ضدآفتاب بزنید، به همین سادگی 

 

ارسال شده در
8 ساعت قبل، Topaz گفته است:

خیلیا هنوز نمیدونن ولی خانومایی که کاشت ناخن میکنید چون اشعه UV که برای خشک کردن لاک‌ژل استفاده میشه و دست داخل دستگاهش قرار میگیره سرطانزا هستش و باعث پیری زودرس پوست هم میشه.

بهتره بیست دقیقه قبل از شروع به کاشت ناخن به دستاتون کرم ضدآفتاب بزنید، به همین سادگی 

 

سلام

خودت که میدونی دیگه😃

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...