Aftaabgardaan ارسال شده در 23 مهر، 2022 ارسال شده در 23 مهر، 2022 مامانم داشت بهم نگاه می کرد... من:چیه؟ خوشگل ندیدی؟ گفت: اُسکل ندیدم من: همش تقصیر داداشامه اوناها این چیزا رو بهش یاد میدن.. مامانم گفت تولدت می خوام برات عطر بخرم...گفتم: عطر جدایی میاره(حالا به این موضوع اعتقادی نداشتما همینطوری گفتم) میگه:بهتر ،شاید رفتی خونه بخت از دستت راحت شدیم 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .