Black_wolf ارسال شده در 7 اردیبهشت، 2025 ارسال شده در 7 اردیبهشت، 2025 نمیدونم اسمش بی حوصلگیه، یا واسه آدمای اشتباهیِ گذشتست ، امّا من به جایی رسیدم که وقتی کسی برای چندمین بار ناراحتم میکنه ، بدون خودخوری یا شکایتی هر بار یه تیکه از توجه و علاقمو از اون شخص میگیرم و به خودم میدم. و اونم با هر رفتار ناراحت کننده اش هربار خودشو تو زندگیم کمرنگ میکنه تا روزی که مَحو شه. چون یاد گرفتم فقط آدمایی رو نگه دارم که دلیل لَبخَند و آرامِشَم باشن. راستش من به این باور رسیدم کسی که تورو واقعا بَلَده و دوسِت داره، کاری نمیکنه که ناراحت شی یا حداقل میتونم بگم کاری نمیکنه که ناراحت بمونی 1 نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 7 اردیبهشت، 2025 مالک ارسال شده در 7 اردیبهشت، 2025 تو نشاطِ نفسِ صبحِ پس از بارانی جنگلِ ابری و در خاطرهها پنهانی اگر از بام تو پرواز کنم یا نکنم باز هم در قفس یاد توام زندانی شرح دلبستن و دلکندن ما آسان نیست تا کجا خانهی نو ساختن از ویرانی بیگناهی اگر از ترس عذاب است نه عشق بر حذر باش از این وسوسهی شیطانی چشم بستیم ولی جای نظربازی داشت شرم دیدار تو در جامهی تابستانی دست در زلف تو بردم که شب آغاز شود حیف! یلدای من این بار نشد طولانی 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .