رفتن به مطلب
بزودی این ادرس به صورت موقت و برای رفع برخی مشکلات از دسترس خارج میشود جهت ورود به چت روم تو گوگل بنویسین میهن چت روی لینک های اول کلیک نمایید

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

نمیدونم اسمش بی حوصلگیه، یا واسه آدمای اشتباهیِ گذشتست ، امّا من به جایی رسیدم که وقتی کسی برای چندمین بار ناراحتم میکنه ، بدون خودخوری یا شکایتی هر بار یه تیکه از توجه و علاقمو از اون شخص میگیرم و به خودم میدم‌. و اونم با هر رفتار ناراحت کننده اش هربار خودشو تو زندگیم کمرنگ میکنه تا روزی که مَحو شه. چون یاد گرفتم فقط آدمایی رو نگه دارم که دلیل لَبخَند و آرامِشَم باشن. راستش من به این باور رسیدم کسی که تورو واقعا بَلَده و دوسِت داره، کاری نمیکنه که ناراحت شی یا حداقل میتونم بگم کاری نمیکنه که ناراحت بمونی

ارسال شده در


تو نشاطِ نفسِ صبحِ پس از بارانی
جنگلِ ابری و در خاطره‌ها پنهانی

اگر از بام تو پرواز کنم یا نکنم
باز هم در قفس یاد توام زندانی

شرح دل‌بستن و دل‌کندن ما آسان نیست
تا کجا خانه‌ی نو ساختن از ویرانی

بی‌گناهی اگر از ترس عذاب است نه عشق
بر حذر باش از این وسوسه‌ی شیطانی

چشم بستیم ولی جای نظربازی داشت
شرم دیدار تو در جامه‌ی تابستانی

دست در زلف تو بردم که شب آغاز شود
حیف! یلدای من این بار نشد طولانی

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...