رفتن به مطلب
بزودی این ادرس به صورت موقت و برای رفع برخی مشکلات از دسترس خارج میشود جهت ورود به چت روم تو گوگل بنویسین میهن چت روی لینک های اول کلیک نمایید

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

چقدر سخته دوست داشتنِ کسی از دور! 
اینکه نتونی کسی که دوسش داری رو محکم توی بغلت فشار بدی، 
نتونی هروقت که دلت خواست کنارت داشته باشیش، 
نتونی کُل خیابونارو باهاش قدم بزنی، بوسیدَنِش در حد خواستن باشه 
یا اینکه بدونی قرار نیست هیچوقت دستاتو به موهاش عادت بدی،
اینکه نشه لباساتو تنش کنی، 
ذوق کردنشو از نزدیک نبینی یا نتونی نوشیدنی مورد علاقت مهمونش کنی،

اخرشم دلمون مچاله میشه از این دوری، 
این آدمیزاد گاهی که میشه حسرتِ متحرکه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...