Black_wolf ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2025 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2025 چقدر سخته دوست داشتنِ کسی از دور! اینکه نتونی کسی که دوسش داری رو محکم توی بغلت فشار بدی، نتونی هروقت که دلت خواست کنارت داشته باشیش، نتونی کُل خیابونارو باهاش قدم بزنی، بوسیدَنِش در حد خواستن باشه یا اینکه بدونی قرار نیست هیچوقت دستاتو به موهاش عادت بدی، اینکه نشه لباساتو تنش کنی، ذوق کردنشو از نزدیک نبینی یا نتونی نوشیدنی مورد علاقت مهمونش کنی، اخرشم دلمون مچاله میشه از این دوری، این آدمیزاد گاهی که میشه حسرتِ متحرکه نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .