Black_wolf ارسال شده در 25 فروردین، 2025 ارسال شده در 25 فروردین، 2025 میخوام بدونی بودنت برام اونقدر با باقی بودنا فرق میکنه که، میون تموم اخما و دلخوریا، بازم نمی تونم کسیو به جای خالیت بیارم. میخوام بدونی از سمت من اونقدر همه چیز قویه که هیچ قهر و جنجالی اون حس خوبو ازم نمیگیره و خب میخوام، ببخشی اگر نا آگاهانه حرفی زدم که روی دیوار نازک قلب شیشه ای تو؛ خطی انداخته. تا بوده بغضت اشک من بوده و لبخندت قهقه ام. مگه من چند بار کسی رو این چنین نزدیک به خودم داشتم که بی هیچ خطایی بخوام آزمون پس بدم؟ خلاصه که اونجا رو نمیدونم اما اینجا هوا افتابیه توام ابرا رو کنار بزن میدونم اهل روشنایی ای نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 25 فروردین، 2025 مالک ارسال شده در 25 فروردین، 2025 من جای تمام کسانیکه برایت دلتنگ نمیشوند من جای تمام کسانیکه بیتابِ چشمهایت نیستند من جای تمام کسانیکه گفتند دوستت دارم و تو ماندی و آن ها نماندند . . . من جای تمام یادم تو را فراموش ها . . . من اصلا جای تکتک آدمها دلم برایت تنگ شده نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 26 فروردین، 2025 مالک ارسال شده در 26 فروردین، 2025 عزیز من! اگر زاویهی دیدمان نسبت به چیزی یکی نیست، بگذار یکی نباشد. بگذار فرق داشته باشیم. بگذار در عین وحدت، مستقل باشیم. بخواه که در عین یکی بودن، یکی نباشیم. بخواه که همدیگر را کامل کنیم نه ناپدید نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .