Black_wolf ارسال شده در 24 فروردین، 2025 ارسال شده در 24 فروردین، 2025 آدمحسابیاند بعضی آدمها ، خوشذاتندو، کار درست ! دوستداشتنی ! شریف ! عزیز ! آدمهای با اصالتی که خودشان را گم نمیکنند ؛ پایین باشند ، بالا باشند ، اوج بگیرند یا زمین بخورند ، در هر صورت همانند و اصالت وجودیشان را حفظ میکنند . چه چیزی مهمتر از این که یک انسان ، شخصیت سالمی داشتهباشد و اجازه نداده باشد که ناملایمات جهان، به روان و هویت او آسیب زدهباشد ؟! چه چیزی مهمتر از اینکه یک انسان نه به وقت خوشی خودش را برتر از دیگران بداند و نه به وقت ناخوشی ، خودش را کمتر از دیگران حساب کند و تمایز قائل شدهباشد میان انسانی که هست و تلاشهایی که میکند و دستاوردهایی که به دست میآورد . چه چیزی مهمتر از اینکه یک انسان عزت نفس داشتهباشد و بهتر از هرکسی بداند که فرق است میان اینکه خودشیفته و از خودمتشکر و مغرور باشی یا اینکه اصیل باشی و عزت نفس داشتهباشی نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .