Black_wolf ارسال شده در 24 فروردین، 2025 ارسال شده در 24 فروردین، 2025 هر وقت دلتنگ شدی بهم پیام بده. هر وقت نیاز داشتی با یکی حرف بزنی، اول از همه یادت باشه من هستم. هر وقت مشکلی برات پیش اومد به من زنگ بزن. هر وقت نیاز به هر نوع کمکی داشتی، اول بیا سراغِ من. هر وقت دلت پُر بود و نیاز داشتی با یکی درد دل کنی، یادت بیار منو. هر وقت رسیدی به یه بنبست که نمیدونستی باید چیکار کنی، بیا پیشِ من. هر وقت به یکی نیاز داشتی که بهت امید بده و کمکت کنه تا نخوای تسلیمِ سختیای زندگیت بشی، سراغِ من بیا. شاید من توی هر کدوم از اینا کار بزرگی از دستم بر نیاد که برات انجام بدم، اما میتونم توی هر شرایطی کنارت باشم. من میتونم و میخوام که توی شرایط سختت، باعثِ دلگرمیت باشم. من میتونم با دوست داشتنم، بهت دلیلی برای تسلیم نشدن بدم. شاید حداقل کاری که از دستم بر بیاد همین باشه. شاید بگی اما اینا کافی نیست. شاید توی اون لحظات اصلا منو یادت نیاری. اما میخوام بدونی من حتی با قدرتی که نداشته باشم هم میتونم و میخوام که باهات باشم و بهت کمکی کرده باشم. میخوام بدونی انقدری برام با ارزش و دوست داشتنی هستی که، حاضرم کارایی که برای هیچکس نمیکنم رو برای تو انجام بدم. من حاضرم توی سختترین وضعیتت کنارت باشم و بهت کمک کنم. میخوام بدونی که تو حداقل یه نفرو توی این دنیا داری که برای کمک کردن بهت و بودنِ کنارت، همیشه منتظرِ سراغش رفتنته. میخوام بدونی که تو منو داری نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 24 فروردین، 2025 مالک ارسال شده در 24 فروردین، 2025 خدا نکند انسانی از خوب بودنش خسته بشود، آدمی بشود که مهربانیش هربار نگران و آزرده خاطرش کرده... چرا که آن وقت است که می ماند بلاتکلیف، نه بد بودن را بلد است، و نه توان خوب ماندنش است، آن وقت است که میگریزد... هجرت از دنیای آدم ها، به خلوتی که درونش پوچِ پوچ است. سکوتی که قالبش تنهایی است، که خودخواسته نبوده و لذت بخش نیست... آدم ها را ، از خوب بودنشان خسته نکنیم نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .