Black_wolf ارسال شده در 22 فروردین، 2025 ارسال شده در 22 فروردین، 2025 کاش یکی باشد که با او مثل خود خودت باشی. همانطور که در خلوتت هستی. درست مثل خودت و آینه، به دور از ترس و خجالت. برایش حرفهایت را بزنی، کنارش از ته دل بخندی، جنب و جوش داشته باشی، حتی گاهی کنارش گریه کنی. یکی که نگران قضاوت کردنش نباشی، خودت باشی و خودش! یک رفیق ناب که تمام دلتنگیهایت را پُر کند، تا تو وادار به تظاهر نشوی 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .