رفتن به مطلب
بزودی این ادرس به صورت موقت و برای رفع برخی مشکلات از دسترس خارج میشود جهت ورود به چت روم تو گوگل بنویسین میهن چت روی لینک های اول کلیک نمایید

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

چه خبر یار؟شنیدم که گرفتار شدی..
دل سپردی و برای دگری یار شدی..

بعدِ دل کندنت از من ، دلت آرام گرفت؟
خوب شد زندگیت؟ یا که بدهکار شدی؟

بی تو اینجا خبری نیست بجز غصه و درد
حال خوش بودی و رفتی و دل آزار شدی

من که در حد پرستش به تو دلبسته شدم
من چه کردم که تو اینگونه جفاکار شدی؟

ارسال شده در

حال من این روزها خوش نیست باور می کنی ؟
حال غمگین مرا با خنده بهتر می کنی؟

خسته ام بعد از تو من از روزهای انتظار
این غم چشم انتظاری را به آخر می کنی؟

ای که بودی همنشین و همدم تنهایی ام
با دل تنهای من امشب کمی سر می کنی؟

من به دستان پر از مهر تو عادت داشتم
دستهایت حلقه دورم بار دیگر می کنی؟

آنقدر دلتنگ آغوش تو هستم که نگو
اینهمه دلبستگی را از دلم در می کنی؟

می شود یکبار دیگر باز آرامم کنی
با کلامی روح و جانم را معطر می کنی؟

گریه هایم را نمی بینی مگر ای بی وفا
اشکهایم را که می ریزد تو باور می کنی؟

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...