Black_wolf ارسال شده در 8 مهر، 2024 ارسال شده در 8 مهر، 2024 چه خبر یار؟شنیدم که گرفتار شدی.. دل سپردی و برای دگری یار شدی.. بعدِ دل کندنت از من ، دلت آرام گرفت؟ خوب شد زندگیت؟ یا که بدهکار شدی؟ بی تو اینجا خبری نیست بجز غصه و درد حال خوش بودی و رفتی و دل آزار شدی من که در حد پرستش به تو دلبسته شدم من چه کردم که تو اینگونه جفاکار شدی؟ 1 نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 8 مهر، 2024 مالک ارسال شده در 8 مهر، 2024 حال من این روزها خوش نیست باور می کنی ؟ حال غمگین مرا با خنده بهتر می کنی؟ خسته ام بعد از تو من از روزهای انتظار این غم چشم انتظاری را به آخر می کنی؟ ای که بودی همنشین و همدم تنهایی ام با دل تنهای من امشب کمی سر می کنی؟ من به دستان پر از مهر تو عادت داشتم دستهایت حلقه دورم بار دیگر می کنی؟ آنقدر دلتنگ آغوش تو هستم که نگو اینهمه دلبستگی را از دلم در می کنی؟ می شود یکبار دیگر باز آرامم کنی با کلامی روح و جانم را معطر می کنی؟ گریه هایم را نمی بینی مگر ای بی وفا اشکهایم را که می ریزد تو باور می کنی؟ 1 نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 8 مهر، 2024 مالک ارسال شده در 8 مهر، 2024 ناگهان باز دلم یاد تـو افتاد و شکست .. 1 نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 8 مهر، 2024 مالک ارسال شده در 8 مهر، 2024 اگر تا ابد دلم برای جای خالی ات تنگ بماند چه..!؟ 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .