Black_wolf ارسال شده در 5 مهر، 2024 ارسال شده در 5 مهر، 2024 بیا باهم دعوا کنیم ولی... حق نداریم به خانواده های هم توهین کنیم حق نداریم پای خانواده ها رو بکشیم وسط حق نداریم بحثهای قدیمی رو مطرح کنیم غذا نپختن و غذا نخوردن نداریم مثل روال عادی عمل میکنیم سلام و خداحافظی در هر شرایطی سر جاشه هیچکس حق نداره جای خوابشو عوض کنه حق نداریم اشتباه طرف مقابل رو تعمیم بدیم و همه خوبیاشو نادیده بگیریم مثلا عبارت تو همیشه...) ممنوعه توی دعوامون فحش و توهین ممنوع هر کس برای اشتی پیش قدم بشه اون یکی باید براش خوراکی بخره اگر ادمای ک زندگی مشترکی دارن کمی ب این نقاط فکر میکردن و عمل میکردن الان حال روز جامعه اینجوری ک هست نبود و زندگی ها خیلی زیباتر بودن و کمتر بچه های قربونی این دعواها و جدایی ها میشدن 2 نقل قول
Black white ارسال شده در 5 مهر، 2024 ارسال شده در 5 مهر، 2024 2 ساعت قبل، Black_wolf گفته است: بیا باهم دعوا کنیم ولی... حق نداریم به خانواده های هم توهین کنیم حق نداریم پای خانواده ها رو بکشیم وسط حق نداریم بحثهای قدیمی رو مطرح کنیم غذا نپختن و غذا نخوردن نداریم مثل روال عادی عمل میکنیم سلام و خداحافظی در هر شرایطی سر جاشه هیچکس حق نداره جای خوابشو عوض کنه حق نداریم اشتباه طرف مقابل رو تعمیم بدیم و همه خوبیاشو نادیده بگیریم مثلا عبارت تو همیشه...) ممنوعه توی دعوامون فحش و توهین ممنوع هر کس برای اشتی پیش قدم بشه اون یکی باید براش خوراکی بخره اگر ادمای ک زندگی مشترکی دارن کمی ب این نقاط فکر میکردن و عمل میکردن الان حال روز جامعه اینجوری ک هست نبود و زندگی ها خیلی زیباتر بودن و کمتر بچه های قربونی این دعواها و جدایی ها میشدن ...عالی... 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .