Black_wolf ارسال شده در 2 مهر، 2024 ارسال شده در 2 مهر، 2024 یه مدل از آدما داریم خیلی عجیبن همیشه صدشونو میذارن دنبال حساب کتاب توی احساسات نیستن همیشه پای قولشون هستن خیلی راحت میبخشن همیشه روشون میشه حساب کرد اگه یکی از اینا پیدا کردین دو دستی بچسبین بهشون اگه خودت از همین آدمایی نذار ادما عوضت کنن چون تو نوری توی تاریکی 1 1 نقل قول
Miss nedaa ارسال شده در 4 مهر، 2024 ارسال شده در 4 مهر، 2024 در ۱۴۰۳/۴/۱۲ در 21:47، Black_wolf گفته است: یه مدل از آدما داریم خیلی عجیبن همیشه صدشونو میذارن دنبال حساب کتاب توی احساسات نیستن همیشه پای قولشون هستن خیلی راحت میبخشن همیشه روشون میشه حساب کرد اگه یکی از اینا پیدا کردین دو دستی بچسبین بهشون اگه خودت از همین آدمایی نذار ادما عوضت کنن چون تو نوری توی تاریکی 1 نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 4 مهر، 2024 مالک ارسال شده در 4 مهر، 2024 2 ساعت قبل، Miss nedaa گفته است: نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .