Black_wolf ارسال شده در 25 شهریور، 2024 ارسال شده در 25 شهریور، 2024 آدمی به مرور آرام میگیرد، بزرگ میشود، بالغ میشود و پای اشتباهاتش میایستد، آنها را به گردن دیگران نمیاندازد و دنبال مقصر نمیگردد گذشتهاش را قبول میکند، نادیدهاش نمیگیرد و اجازه میدهد هر چیزی که بوده در همان گذشته بماند. آدمی از یک جایی به بعد میفهمد که از حالا باید آینده اش را از نو بسازد، اما به نوعی دیگر میفهمد که زندگی یک موهبت است، یک غنیمت است، یک نعمت است و نباید آن را فدای آدمهای بی مقدار کرد. اصلا از یک جایی به بعد، حال آدم خودش خوب میشود 1 1 نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 27 شهریور، 2024 مالک ارسال شده در 27 شهریور، 2024 در ۱۴۰۳/۴/۶ در 13:06، حواصیل گفته است: عالی بود ... نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .