Black_wolf ارسال شده در 23 شهریور، 2024 ارسال شده در 23 شهریور، 2024 یه چیزاییو رو همیشه نمیشه گفت؛ نمیشه گفت: "دلم تنگ شده، باهام حرف می زنی؟" نمیشه گفت: "غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟" نمیشه گفت: "دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی" باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه! 1 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .