Black_wolf ارسال شده در 10 شهریور، 2024 ارسال شده در 10 شهریور، 2024 میدونی اگه هیچوقت نمیشناختمت چی میشد؟ شبا بجای اینکه مدام بهت فکر کنم تا سردرد بگیرم با آرامش میخوابیدم، بجای اینکه منتظر بمونم تا بیای یکم باهام حرف بزنی برایِ خودم وقت میذاشتم، یا وقتایی که از هم دور میشیم بجای اینکه یه گوشه بشینم و ناراحت باشم یا از روی دلتنگی عصبی بشم و با همه بد بشم بجاش بیخیال نسبت به همه چی آهنگمو گوش میدادم 2 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .