Black_wolf ارسال شده در 7 شهریور، 2024 ارسال شده در 7 شهریور، 2024 در یک رابطه، هیچوقت نباید برای حداقلها التماس طرف مقابل رو بکنید؛ اینکه سطحی ترین رفتارها و نیازهاتون رو لطف بدونید، این یعنی حال شما اصلا خوب نیست و دارید برای چیزی که از آن شما نیست، بیخودی دست و پا میزنید. یادتون نره که رابطه ی سالم مثل غذا میمونه؛ شما تا ابد بهش نیاز دارید ولی رابطه ی سمی مثل قرص و دارو میمونه، حال شما رو موضعی خوب میکنه هیچ آدمی هم در دنیا نیست که تا ابد دوست داشته باشه قرص بخوره، مگر اینکه مجبور باشه و نیازمند نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .