Topaz ارسال شده در 14 آبان، 2022 ارسال شده در 14 آبان، 2022 کری خوانی تبلیغاتی و خلاقانه علی بابا و سفر مارکت پس از چهل سال کری خوانی تبلیغی بیلبوردهای تهران شاهد یک کری خلاقانه همانند شرکت های خارجی مطرح هستند. این کری خوانی جدید بین علی بابا و سفرمارکت در جریان است. علی بابا در تبلیغات محیطی خود یک پرسش پیش روی مخاطبان قرار داده؛ هتل می گیری یا ویلا؟ ذیل این جمله با فونت کوچکتری نوشته علی بابا همسفر هر سفر. نوشته ای که ظاهرا کنایه ای به رقیبش سفرمارکت است، پس از این اتفاق سفر مارکت هم یک ابتکار جدید زد و در کنار بیلبوردهای علی بابا یک بنر نصب کرد که روی آن نوشته است: همون هتل، همون اتاق ولی با قیمت های مختلف. تبلیغی که تلاش دارد نشان دهد سفر مارکت می تواند هر هتل و اتاقی را علی بابا تبلیغ می کند با قیمت های مختلف در اختیار متقاضیان قرار دهد. این بیلبورد ها پس از سال ها بازار تبلیغات ایران را در معرض رویارویی دو برند قرار داد. رویارویی که یا در ایران کمتر مشاهده شده یا خیلی پر سر و صدا نبوده است. به نظر سفرمارکت و علی بابا می توانند خاطره سازی کنند./ اقتصاد نیوز نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .