selvam ارسال شده در 3 خرداد، 2023 ارسال شده در 3 خرداد، 2023 دیالوگیسم : +تنهایی برای کسایی که یه عمر تنها بودن خسته کنندس ، برای کسایی که از شلوغی بیزارن لذت بخشه ، برای آدمای پیر دق کنندس ، برای تو چجوره ؟! - تنهایی برای من ینی فکر کردن .. خودت بگو خوبه یا بـد ؟! 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .