Black_wolf ارسال شده در 20 فروردین، 2025 ارسال شده در 20 فروردین، 2025 عوضش همیشه سعی میکنم دل نشکنم. باحرفام کسیو ناراحت نکنم. مقابل حرفاشون سکوت کنم. به اونی که نیاز داره کمک میکنم وکنارشم. به حرفای کسی که دلش گرفته گوش میدم. وقتی واسه کسی هدیه میخرم خودم بیشتر خوشحال میشم. باوجوداینها وقتی شب ها سر روی بالش میزارم وچشمام رو میبندم هنوز هم حس میکنم تنهام وآدم خوبی نیستم 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .