رفتن به مطلب
بزودی این ادرس به صورت موقت و برای رفع برخی مشکلات از دسترس خارج میشود جهت ورود به چت روم تو گوگل بنویسین میهن چت روی لینک های اول کلیک نمایید

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

خودتم میدونی گاهی اوقات سر چیزای
الکی باهم قهر میکردیم . . .
نمیدونم ولی فک کنم فقط بخاطر این بود
که آخرش باهم اشتی کنیم ، اگه باهم قهر
نمیکردیم که آشتی کردنی هم در کار نبود
ما میخواستیم اون لذت بعد از آشتی کردن
رو بچشیم ، واسه همین خیلی باهم قهر
میکردیم ، نمیدونم حداقل برای من که اینجوری
بود و میخواستم به خودم ثابت کنم منو تو
هیچ وقت از هم جدا نمیشیم ، حتی اگه
کلی ام باهم قهر کنیم . ‌. .
میخواستم به خودم ثابت کنم تنها کسی
که میتونه بعد کلی بحث و دعوا بازم برگرده
توی بغل خودم فقط تویی . . .
میخواستم به خودم ثابت کنم که
هیچ کسی تو این دنیا تو نمیشه 

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...