Black_wolf ارسال شده در 18 فروردین، 2025 ارسال شده در 18 فروردین، 2025 خودتم میدونی گاهی اوقات سر چیزای الکی باهم قهر میکردیم . . . نمیدونم ولی فک کنم فقط بخاطر این بود که آخرش باهم اشتی کنیم ، اگه باهم قهر نمیکردیم که آشتی کردنی هم در کار نبود ما میخواستیم اون لذت بعد از آشتی کردن رو بچشیم ، واسه همین خیلی باهم قهر میکردیم ، نمیدونم حداقل برای من که اینجوری بود و میخواستم به خودم ثابت کنم منو تو هیچ وقت از هم جدا نمیشیم ، حتی اگه کلی ام باهم قهر کنیم . . . میخواستم به خودم ثابت کنم تنها کسی که میتونه بعد کلی بحث و دعوا بازم برگرده توی بغل خودم فقط تویی . . . میخواستم به خودم ثابت کنم که هیچ کسی تو این دنیا تو نمیشه 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .