Black_wolf ارسال شده در 4 آبان، 2024 ارسال شده در 4 آبان، 2024 میدونی چرا ادم های خردمند اغلب میگن مثل یه گرگ زندگی کن اول اینکه گرگ ها هرگز مردار نمیخورن یه گرگ رو توی سیرک نمی بینی ک نمایش اجرا کنه برخلاف خیلی از حیوانات گرگ ها با مادر یا خواهرشون جفتگیری نمیکنن یه گرگ توی عمرش معمولا با یک گرگ جفت گیری میکنه وگرگ ماده هم در صورتیکه جفتش بمیره همین کارو میکنه وجفت باقی مانده بیشتر از سه ماه سوگواری میکنه وعزاداری ممکنه تمام سال طول بکشه ب گرگ پسر خلف (صالح ) میگن چون تنها حیوانیه ک ب والدینش احترام میزاره وقتی پیر میشن و نمیتونن با گله ب شکار برن والدین توی لانه میمونن و جوانترا شکار میکنن و براشون غذا میارن و ب عنوان انسان ما باید کلی درس از گرگ ها یاد بگیریم نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 14 آبان، 2024 مالک ارسال شده در 14 آبان، 2024 اینجا در دنیای من ... گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند... دیگر گوسفند نمی درند... به نی چوپان دل می سپارند... و گریه می کنند نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .