Black_wolf ارسال شده در 11 مهر، 2024 ارسال شده در 11 مهر، 2024 وسط این همه بدبختی دلم خوش بود به تو،دلم خوش بود که تورو دارم و اگه کل دنیا هم علیه من بود میدونستم تو یه نفر سمت منی و هرجوری که برم هر حالی که داشته باشم هرکاری که بکنم هرجوری که باشم ، دوسم داری. دلم خوش بود وسط اون همه بی اعتمادی به تو اعتماد داشتم و توی آشوب زمونه به اسم تو که میرسیدم بی اختیار مکث میکردم و لبخند میزدم و دلم قرار میگرفت...تو قرارِ دل بی قرارم بودی ، خدا تورو برای من فرستاده بود تا هیچ حفره خالی ای درونم حس نکنم تا منم کسیو داشته باشم که اگه یه روز دلم از کل جهان گرفت تا اگه یه روز زور جهان به جنگجوی درونم چربید به امنیت حضورش پناه ببرم ولی الان خیلی وقته که ما از هم دور افتادیم. 1 نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 11 مهر، 2024 مالک ارسال شده در 11 مهر، 2024 وقتی رفتی: من واسه خودم ناراحت نشدم واسه تو ناراحت شدم چون میدونستم هیچکس مثل من نمیتونه دوست داشته باشه هیچکس مثل من نمیتونه درکت کنه و کنارت بمونه ببین حالا من نباختم تو باختی 1 نقل قول
حسین138 ارسال شده در 12 مهر، 2024 ارسال شده در 12 مهر، 2024 7 ساعت قبل، Black_wolf گفته است: وقتی رفتی: من واسه خودم ناراحت نشدم واسه تو ناراحت شدم چون میدونستم هیچکس مثل من نمیتونه دوست داشته باشه هیچکس مثل من نمیتونه درکت کنه و کنارت بمونه ببین حالا من نباختم تو باختی نقل قول
Black_wolf ارسال شده در 12 مهر، 2024 مالک ارسال شده در 12 مهر، 2024 4 ساعت قبل، حسین138 گفته است: 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .