رفتن به مطلب
بزودی این ادرس به صورت موقت و برای رفع برخی مشکلات از دسترس خارج میشود جهت ورود به چت روم تو گوگل بنویسین میهن چت روی لینک های اول کلیک نمایید

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

وسط این همه بدبختی دلم خوش بود به تو،دلم خوش بود که تور‌و دارم و اگه کل دنیا هم علیه من بود میدونستم تو یه نفر سمت منی و هرجوری که برم هر حالی که داشته باشم هرکاری که بکنم هرجوری که باشم ، دوسم داری. دلم خوش بود وسط اون همه بی اعتمادی به تو اعتماد داشتم و توی آشوب زمونه به اسم تو که میرسیدم بی اختیار مکث میکردم و لبخند میزدم و دلم قرار می‌گرفت...تو قرارِ دل بی قرارم بودی ، خدا تورو برای من فرستاده بود تا هیچ حفره خالی ای درونم حس نکنم تا منم کسیو داشته باشم که اگه یه روز دلم از کل جهان گرفت تا اگه یه روز زور جهان به جنگجوی درونم چربید به امنیت حضورش پناه ببرم ولی الان خیلی وقته که ما از هم دور افتادیم.

ارسال شده در

وقتی رفتی: 
من واسه خودم ناراحت نشدم 
واسه تو ناراحت شدم چون میدونستم 
هیچکس مثل من نمیتونه دوست داشته باشه 
هیچکس مثل من نمیتونه درکت کنه 
و کنارت بمونه 
ببین حالا من نباختم تو باختی

ارسال شده در
7 ساعت قبل، Black_wolf گفته است:

وقتی رفتی: 
من واسه خودم ناراحت نشدم 
واسه تو ناراحت شدم چون میدونستم 
هیچکس مثل من نمیتونه دوست داشته باشه 
هیچکس مثل من نمیتونه درکت کنه 
و کنارت بمونه 
ببین حالا من نباختم تو باختی

👍

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...