Black_wolf ارسال شده در 2 مهر، 2024 ارسال شده در 2 مهر، 2024 میدونی چرا بعد تموم کردن یه رابطه، تا یه مدتِ نسبتا کوتاه غصهی آنچنانی نداری؟ چون هنوزم ته دلت یه امیدی داری. چون هنوز نتونستی به قلبت تموم شدنشو ثابت کنی. چون هنوزم اون رابطه رو قابل برگشت میدونی. و میدونی چرا بعضی آدما بعد تموم کردن یه رابطه، دیگه میل برگشت به اون آدم رو ندارن؟ چون تموم راه های برگشت رو تو ذهنشون بستن، خراب کردن، قفل کردن، کشتن. و طرف دوم اون رابطه رو به مرور و با زجر تو ذهنشون به قتل میرسونن. کسی هم که مرده دیگه زنده نمیشه. شاید حضورش حس شه، ولی زنده نه 1 نقل قول
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .