رفتن به مطلب
بزودی این ادرس به صورت موقت و برای رفع برخی مشکلات از دسترس خارج میشود جهت ورود به چت روم تو گوگل بنویسین میهن چت روی لینک های اول کلیک نمایید

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

میدونی چرا بعد تموم کردن یه رابطه،
تا یه مدتِ نسبتا کوتاه غصه‌‌ی آنچنانی نداری؟
چون هنوزم ته دلت یه امیدی داری.
چون هنوز نتونستی به قلبت تموم شدنشو ثابت کنی.
چون هنوزم اون رابطه رو قابل برگشت میدونی.
و میدونی چرا بعضی آدما بعد تموم کردن یه رابطه،
دیگه میل برگشت به اون آدم رو ندارن؟
چون تموم راه های برگشت رو تو ذهنشون بستن،
خراب کردن، قفل کردن، کشتن.
و طرف دوم اون رابطه رو به مرور و با زجر
تو ذهنشون به قتل می‌رسونن.
کسی هم که مرده دیگه زنده نمیشه.
شاید حضورش حس شه، ولی زنده نه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...